Albumdekiler:

  1. Sevenler Ayrılmasın
    Söz: Ömer Faruk Güney Müzik. Murat Kurşun
  2. Kanıma Dokunuyor
    Söz: Metin Aslan Müzik: Ufuk Marsu
  3. Hadi Bana Evet De
    Söz & Müzik: Serdar Erken
  4. Yaşanan Ne Varsa
    Söz & Müzik: Murat Kurşun
  5. Vayle
    Söz & Müzik: Anonim
  6. Yıkılsın Mardin Kapı
    Söz & Müzik. Şerif Kayran
  7. Potpori
    Söz & Müzik: Anonim
    Diyarbakır Bu Mudur
    Amman Amman Xezalım
    Begiye Of Begiye
    Vay Vay
  8. Bilmezmi
    Söz: Şaban Arık Müzik: Mehmet Ali Sezer
  9. Gurbet Türküsü
    Söz: Reşide Murat, Murat Kurşun Müzik. Murat Kurşun
  10. Hadi Bana Evet De (Remix)
    Söz & Müzik: Serdar Erken
  11. Sevenler Ayrılmasın (Playback)
    Söz: Ömer Faruk Güney Müzik. Murat Kurşun
  12. Hadi Bana Evet De (Playback)
    Söz & Müzik: Serdar Erken

BURDAN TIKLA İNDİR

RAR ŞİFRESİ : http://mp3bahari.blogspot.com

"Murat Kurşun - Yaşanan Ne Varsa [Full Albüm 10.07.09] İndir" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 Yorum

Yorum Gönder

SPONSOR

Yeni Sitemizi Nasıl Buldunuz ?

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

UYARI

Sitede bulunan linklerin tamamı kopya olup, site ve host sahibinle ilişkisi bulunmamaktadır. Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır ve site bünyesinde hiçbir dosya bulunmamaktadır. Dosyaları bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır. Dosyalar tanıtım amaçlı olduğundan hak sahibi, şahıs veya şirketin bize mail atması halinde, isteği üzerine tüm dosyaları kaldırılır. Sitemizi kullanan üyelerimiz tüm site kurallarını kabul etmiş sayılır.