1. Alışma Bana
Söz: Helen Hiçbezmez Müzik: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon)
2. Sen benim Herşeyimdin
Söz: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon) Müzik: Yannis Parios (Mesam)
3. Hani
Söz: Aysel Gürel Müzik: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon)
4. Sönmeyen Bir Şey Var
Söz: Özdemir Kaptan (Ossi Müzik) Müzik: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon)
5. İstiyorum Seni
Söz & Müzik: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon)
6. Nergisli Kır Kahvesi
Söz: Aysel Gürel Müzik: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon)
7. Ah Benim Sevdalı Başım
Söz & Müzik: Zülfü Livaneli (Üniversal Müzik Taksim Edisyon)
8. Son Perde
Söz & Müzik: Adnan Ergil
9. Sevmek Ne Güzel
Söz & müzik: Eşref Üstün
10. Sönmeyen Bir Şey Var (Akustik)
Söz: Özdemir Kaptan (Ossi Müzik) Müzik: Recep Aktuğ (pozitif Edisyon)
11. Alışma Bana (Enstrumantal)



http://uploadcell.com/auo17xs90ae0/Recep_Aktug-Alisma_Bana_2009.rar


RAR ŞİFRESİ : http://mp3bahari.blogspot.com

"Recep Aktuğ - Alışma Bana [Full Albüm 10.07.09] İndir" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 Yorum

Yorum Gönder

SPONSOR

Yeni Sitemizi Nasıl Buldunuz ?

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

UYARI

Sitede bulunan linklerin tamamı kopya olup, site ve host sahibinle ilişkisi bulunmamaktadır. Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır ve site bünyesinde hiçbir dosya bulunmamaktadır. Dosyaları bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır. Dosyalar tanıtım amaçlı olduğundan hak sahibi, şahıs veya şirketin bize mail atması halinde, isteği üzerine tüm dosyaları kaldırılır. Sitemizi kullanan üyelerimiz tüm site kurallarını kabul etmiş sayılır.