2009 En Hit Parçalar (Tavsiyemizdir)

Gönderen mp3 4 Temmuz 2009 Cumartesi
http://www.photoshop-weblog.de/img/silvester-2009.jpg

01Yusuf Guney - Heder Oldum Askina
02Hadise - Dum Tek Tek
03Ebru Yaşar - Eğer
04Sıla - Sevişmeden Uyuyalım
05Nil Karaibrahimgil - Seviyorum Sevmiyorum
06Musa - Çek Git Bebeğim
07Aslı Güngör - Son Öpücük
08Fairuz Derin Bulut - Benim İçin Üzülme
09Ercan Demirel - Elveda Deme Bana
10Nazan Öncel - Seni Bugün Görmem Lazım
11Murat Dalkılıç - Kasaba
12Hande Yener - Hayrola
13Funda Arar - Senden Öğrendim
14Gökçe - 5 Kuruş yok
15Atiye Deniz - Muamma
16Seda Sayan - Unut
17Hande Yener & Teoman - Arsız
18Ferhat Göçer - Aklım Sende Kalır
19Volkan Konak - Göklerde Kartal Gibiyim
20Bayhan - Vurdum Duymaz
21Gülben Ergen - Bu Su Hiç Durmaz
22Nalan - Yaraliyim
23Müslüm Gürses - Tutamıyorum Zamanı
24Onur Akin - Altin Gözlu Çocuk
25İsmail Yk - Bir Numara
26Ayla Dikmen - Anlamazdin
27Yusuf Guney - Sualsiz
28Yusuf Guney - Askim Asklarindan Bulasin
29Gece Yolcuları - Yıldızlardayım
30Berksan - Zaaf
31 Linet - Kim Özler
32Emirkan - Sevgililer Günü (Demet Akalın Düet)
33Ebru Gündeş - Olumsuz Asklar
34Serdar Ortaç - Dünya (Orjinal)
35Ebru Yaşar - Seviyorum Seni
36Özgün - Biz Ayrıldık
37Aslı Güngör - Aşk Herşeye Değer
38Ziynet Sali - Beş Çayı
39Kıraç - Eledim Eledim
40Serdar Ortaç - Sana Değmez
41Deniz Seki - Sahici
42Gülben Ergen - Ya Ölumsun Ya Dügün
43Ibrahim Tatlises - Neden
44Lara - Guvenmiyorum
45Rafet El Roman - Ask-i Virane
46Murat Boz - Özledim
47Murat Boz - Para Yok
48Murat Boz - Görmemişim Duymamışım
49 Neslihan - Vurgun Yedim
50Ogün Sanlısoy - Büyüdük Aniden


Part 1

Part 2

Rar Şifresi : http://mp3bahari.blogspot.com

"2009 En Hit Parçalar (Tavsiyemizdir)" Hakkındaki Yorum Sayısı 2 Yorum

  1. Adsız Dedi ki;
  2. teşekkürler....

     
  3. Unknown Dedi ki;
  4. ELLERİNE SAĞLIK

     

Yorum Gönder

SPONSOR

Yeni Sitemizi Nasıl Buldunuz ?

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

UYARI

Sitede bulunan linklerin tamamı kopya olup, site ve host sahibinle ilişkisi bulunmamaktadır. Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır ve site bünyesinde hiçbir dosya bulunmamaktadır. Dosyaları bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır. Dosyalar tanıtım amaçlı olduğundan hak sahibi, şahıs veya şirketin bize mail atması halinde, isteği üzerine tüm dosyaları kaldırılır. Sitemizi kullanan üyelerimiz tüm site kurallarını kabul etmiş sayılır.