Nurun Özü-Dersaadet (Full Albüm 04.07.2009) İndir

Gönderen mp3 4 Temmuz 2009 Cumartesi



1SÖZDE
2DÜŞÜNÜYORUM
3YEDİ İKLİMSEL RENK
4BAHARDA YAPRAK DÖKÜYORUM
5DEDİ KADIN
6YENİDEN Mİ DOĞURUYORSUN BENİ
7BENS ENİ KENDİMİ ÖZLER GİBİ
8BİR YÜZGÖRÜNLÜK YEŞERMEDEN
9GÖZLERİNDE KENDİME YAKALNDIĞIM
10BİR ELADA ÇAKILDIM KALDIM

http://rapidsharecom/files/25174067ung-brightrar
Rar Şifresi : http://mp3bahari.blogspot.com

"Nurun Özü-Dersaadet (Full Albüm 04.07.2009) İndir" Hakkındaki Yorum Sayısı 0 Yorum

Yorum Gönder

SPONSOR

Yeni Sitemizi Nasıl Buldunuz ?

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

UYARI

Sitede bulunan linklerin tamamı kopya olup, site ve host sahibinle ilişkisi bulunmamaktadır. Bu dosyalar size tanıtım amaçlı sunulmaktadır ve site bünyesinde hiçbir dosya bulunmamaktadır. Dosyaları bilgisayarınızda 24 saatten fazla tutmanız T.C. yasalarına göre suç sayılır. Dosyalar tanıtım amaçlı olduğundan hak sahibi, şahıs veya şirketin bize mail atması halinde, isteği üzerine tüm dosyaları kaldırılır. Sitemizi kullanan üyelerimiz tüm site kurallarını kabul etmiş sayılır.